achtergrondgordijn

Donateur worden?

Draagt u de toneelvereniging een warm hart toe en wilt u bijdragen aan het voortbestaan van de mooie vereniging ‘De Hoek’, dan kunt u donateur worden.

Voor een jaarlijkse kleine, jaarlijkse bijdrage (€10 euro voor twee personen en €5 voor één persoon) bent u al donateur. U heeft dan automatisch het recht om één van de uitvoeringen in februari bij te wonen.

Donateurskaarten

Elk jaar liggen de donateurskaarten klaar bij de voorverkoop in januari van het jaarlijkse winterstuk. U kunt gelijktijdig reserveren voor één van de uitvoeringen en uw donateurskaart(en) ophalen en betalen. Indien u een machtiging heeft ingevuld, is betalen niet nodig.

Komt u niet naar de voorverkoop? Geen enkel probleem. Donateurs die niet tijdens de voorverkoop reserveren en hun kaarten ophalen, kunnen altijd bij de kassa tijdens één van de uitvoeringsavonden hun donateurskaarten ophalen en inwisselen.

Donateurs die hun kaarten niet hebben opgehaald tijdens de voorverkoop of tijdens de uitvoeringsavonden zelf, ontvangen hun donateurskaarten persoonlijk aan de deur in de maand april.

DE HOEKSTEEN

Twee maal per jaar ontvangen alle donateurs per mail nieuws van de vereniging. In De Hoeksteen kunnen zij alles lezen over de voorbereidingen, uitvoeringen en andere zaken waar de vereniging zich mee bezig houdt.

Liever geen email ontvangen? Dat kan, wanneer u mail van ons ontvangt en aan ons laat weten liever geen mail meer te ontvangen, verwijderen wij u uit ons mailbestand.